کد خبر: ۲۳۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
بخش غیرمجاز ویلای جنجالی حسن میرمحمد علی در لواسان تخریب شد.
ناطقان: حکم تخریب قسمت مازاد بر پروانه ویلای حسن میرمحمد علی با حضور نماینده دادگاه و نیروی انتظامی توسط عوامل شهرداری لواسان اجرا شد.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات پس از آغاز تخریب اضافه بنای غیرمجاز گفت: همواره از اجرای قانون به جد حمایت کرده و خواهم کرد.

وی ادامه داد: تخلف از قانون توسط هرشخصی انجام شود ناپسند و مستوجب برخورد است. اگر تخلف توسط بستگان سببی و نسبی مسؤولان انجام شود امری مذموم‌تر است و باید تنبیه، جدی‌تر باشد.

به گزارش فارس، یکشنبه گذشته رأی قطعی تخریب اضافه طبقات ملک حسن میرمحمدعلی داماد علی شمخانی در لواسان، با حضور نمایندگان شهرداری، دادستانی و سایر مسؤولان در آستانه‌ اجرا بود که نمایندگان مالک با ارائه یک دستور موقت توقف عملیات اجرایی از سوی دیوان عدالت اداری مانع اجرای این حکم شدند اما پس از یک هفته این حکم اجرا شد.

حسن میرمحمدعلی داماد علی شمخانی است و به این واسطه ویلای غیرمجاز او سر و صدای زیادی در فضای مجازی کرده است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین