کد خبر: ۲۳۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد که حناچی دستور ویژه‌ای برای استفاده از نظر مشورتی معلولان برای مناسب سازی پروژه‌ها در چهار معاونت شهرداری داده است.
ناطقان: زهرا نژادبهرام با بیان اینکه چندی پیش از شهردار تهران درخواست کردم که به منظور تحقق شعار تهران شهری برای همه و همچنین مناسب سازی پروژه‌ها و معابر برای افراد معلول و کم توان از مشاورین دارای معلولیت استفاده کند، گفت: پیشنهاد داده‌ایم که در چهار معاونت فنی و عمران، شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری که بیشترین ارتباط را با مردم دارند از مشاورین کم توان و معلول استفاده شود تا بتوانیم پروژه‌های مناسب سازی شده داشته باشیم.

وی اظهارکرد: خوشبختانه شهردار تهران نیز این پیشنهاد را پذیرفته است و در جلسه ستاد شهرداری استفاده از این افراد را به چهار معاونت فوق‌الذکر ابلاغ کرده‌ایم.

نژاد بهرام با تاکید بر اینکه از این پس ۹ نفر از معلولین زن و مرد در چهار معاونت اصلی شهرداری تهران بر پروژه‌ها نظارت کرده و نظرات خود را در مورد مناسب سازی پروژه‌ها اعلام می‌کنند، گفت: نکته قابل توجه این است که در این حوزه زنان حضور چشمگیر دارند و این مهم در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه انجام شده است و قطعا از این به بعد با حضور این مشاورین معلول تهران شهری در دسترس پذیرتر برای همگان خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین