کد خبر: ۲۳۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پرداختی دوم برخی از بازیکنان ظرف دو روز آینده به حسابشان واریز خواهد شد.
ناطقان: احمد سعادتمند قبل از شروع تمرین عصر امروز آبی پوشان در جمع بازیکنان  گفت: دوست ندارم بیش از اندازه وقت کادر فنی را بگیرم اما واجب بود دقایقی در کنار شما باشم و با هم صحبت کنیم. ما همه سوار یک کشتی شده ایم و مشکلات را باهم حل می کنیم. اگر روز چهارشنبه به اهواز آمدم دلیلم این بود که کنار شما باشم. اگر چه من در گرمای شدید اهواز زیر باد کولر نشسته بودم اما شما در زمین بازی می کردید. آن هم در آن گرمای بسیار وحشتناک.


وی تاکید کرد: همه می دانند چه اتفاقاتی برای استقلال در اهواز افتاد و به طور حتم اگر داور کمی مماشات می کرد ما با سه امتیاز به تهران باز می گشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت: شما حرفه ای و لایق بازی در بهترین تیم های دنیا هستید. بازیکنان حرفه ای در کمال خونسردی در بهترین شرایط روحی قرار می گیرند و اجازه نمی دهند عصبانیت بر آنها حاکم شود. من خودم بوکس کار می کردم و هر زمانی که عصبی می شدم بیشتر مشت می خوردم. بنابراین باید سعی کنیم همیشه آرامش و خونسردی خود را حفظ کنیم.

سعادتمند خاطرنشان کرد: ما در ادامه راه کار سختی در پیش داریم. درست است که برخی از بازیکنان به حق یا ناحق کارت گرفتند اما باید در کمال آرامش و با قدرت تمام توان خود را به کار بگذاریم تا بتوانیم موفق شویم.

وی تصریح کرد: درست است که مشکلاتی در راه وجود دارد اما ما در کنار فرهاد و کادر فنی او هستیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. البته بابت تاخیری که در پرداختی داشتیم شرمنده شما هستم اما انشاالله ظرف یکی دو روز آینده پرداختی های شما انجام خواهد شد. دلیل تاخیر آن هم سفر برون مرزی ذیحساب ما است که من به او گفتم هر چه سریعتر باید این کار انجام شود ولی به طور حتم شما نگران نباشد زیرا این مشکل تا دو روز آینده برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا همه مشکلات استقلال زودتر حل شود.

در پایان صحبت های سعادتمند، فرهاد مجیدی هم صحبت های کوتاهی انجام داد و گفت: از طرف خودم و بازیکنانم از شما تشکر می کنم. ماباید حرفه ای تر برخورد کنیم. بازی چهارشنبه را فراموش کرده ایم و تلاش می کنیم خود را آماده دیدار برابر سایپا کنیم. بازیکنان من همه زحمت کشیدند. اگر چه ما ۹ نفره شدیم و شکست را پذیرفتیم اما از همه بازیکنانم ممنون هستم که تلاش زیادی انجام دادند.

سرمربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: اگر کادر فنی هم اشتباهی داشته، در دیدار برابر سایپا آن را جبران خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین