کد خبر: ۲۳۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی گفت: طبق گزارش اداره اماکن و دانشگاه علوم پزشکی هفت تالار در خراسان‌جنوبی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.
ناطقان: رضا علیزاده اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا و حتی بعد از بازگشایی اصناف، تالارها تنها مجاز به توزیع غذا و پذیرش مهمان به صورت انفرادی بوده و نمی‌توانستند پذیرای مراسم عمومی چون عروسی‌ها باشند.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متأسفانه برخی از تالارهای خراسان‌جنوبی از این دستورالعمل تخطی کردند، بیان‌کرد: به واسطه همین بی توجهی نسبت به دستورالعمل‌ها و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم در تالارها طبق گزارش اداره اماکن و دانشگاه علوم پزشکی هفت تالار در استان پلمب شدند.

وی با اشاره به نامه جدید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه‌داد: طبق این نامه به جز در شهرستان‌هایی چون درمیان و خوسف که وضعیت در آنان مطلوب است در ۶ شهرستان دارای وضعیت نارنجی و قرمز تالارها اجاره اینکه پذیرای مراسم باشند، ندارند که در واقع تأکیدی بر روند گذشته بود.

علیزاده یادآور شد: امیدواریم همه ما دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا را به صورت دقیق و کامل اجرا کنیم تا هر چه زودتر کووید ۱۹ از جامعه ما رخت بربندد.

وی گفت: طبیعی است که با مراعات‌های بهداشتی ما و سفید شدن وضعیت بقیه شهرستان‌ها امکان فعالیت بهتر و مطلوب‌تر اصناف نیز فراهم شده و آنان با آرامش خاطر بیشتری می‌توانند به مردم خدمت‌رسانی داشته باشند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین