کد خبر: ۲۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره اجرای طرح سوت‌زنی در شهرداری تهران اظهارداشت: این طرح توسط اعضای شورای شهر مورد پیگیری قرار گرفته و آغاز شده است و به صورت دقیق آن را دنبال می‌کنیم.
ناطقان: محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره اجرای طرح سوت‌زنی در شهرداری تهران اظهارداشت: این طرح توسط اعضای شورای شهر مورد پیگیری قرار گرفته و آغاز شده است و به صورت دقیق آن را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: دو عضو شورا شامل بهاره آروین و مجید فراهانی هم به صورت ویژه گزارشات مردمی در مورد تخلفات را پایش می‌کنند.

عضو شورای‌شهر تهران در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد گزارشات شهروندان در مورد تخلفات به شما واصل شده است، گفت: هر گزارشی در این زمینه باشد من به دو عضو شورا که به صورت ویژه در این زمینه در نظر گرفته شده‌اند ارسال می‌کنم تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

هاشمی با اشاره به اینکه قراردادن همه اطلاعات از جمله قراردادها بر روی سایت شفافیت توسط شهرداری مورد توجه شورای شهر است، گفت: گاهی مواقع ما با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم و در حوزه مدیریت شهری به ما اطلاع داده می‌شود که به دلیل برخی از موضوعات حقوقی نمی‌توانیم اطلاعات را بر روی این سایت قرار دهیم.

وی تاکید کرد: شورای شهر به صورت ویژه، دقیق و جدی گزارشات مردمی را پیگیری می‌کند.

بهار آروین عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران روز گذشته در صحن شورای شهر اعلام کرد که حناچی در موضوع شفافیت و پیشگیری با فسادمالی در حوزه شهری با اجرا نکردن مصوبات شورای شهر کوتاهی کرده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین