کد خبر: ۲۳۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
مدیران و کارشناسان بانک ملی ایران و شرکت کارگزاری بانک روز چهارشنبه 11 تیرماه به صورت برخط پاسخگوی مشتریان گرانقدر درباره سهام عدالت و واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF) خواهند بود.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به گستره وسیع افراد مشمول سهام عدالت و همچنین استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF)، مدیران بانک ملی ایران، شرکت کارگزاری این بانک و رییس و کارشناسان اداره کل توسعه سیستم ها برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های طرح شده مشتریان به صورت آنلاین و برخط از ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه در مرکز ارتباط مردمی بانک حضور خواهند داشت.

مشتریان گرانقدر می توانند برای طرح مسائل مختلف خود و دریافت مشاوره درباره موضوعات مذکور از طریق تماس با شماره 64140-021 (کلید 3) با مدیران و کارشناسان به صورت مستقیم گفت و گو کنند.

بانک ملی ایران در راستای تسهیل امور و تکریم مشتریان، زمینه پاسخگویی و ارتباط بیشتر مسئولان بانک را فراهم کرده به طوری که در بعد برون سازمانی، پیش تر نیز ارتباط مستقیم مردمی مدیران انجام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین