کد خبر: ۲۳۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه فروش مرزی برای خانوارهای استان‌های مرزنشین ماهیانه 37.5 میلیون لیتر گازوئیل تصویب شد و 16 درصد از ارزش ریالی درآمد ناشی از فروش این سهمیه به حساب خانوارهای مرزنشین واریز می‌شود.
ناطقان: کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به سهمیه سوخت مرزنشینان برای فروش مرزی گفت: طبق مصوبه هیئت دولت قرار است شرکت ملی پالایش و پخش سهمیه سوختی را برای خانوارهایی که تا شعاع 20 کیلومتری مستقر هستند در نظر بگیرد تا با فروش مرزی آن با قیمت تعادلی به آنها کمک شود.

وی در ادامه افزود: این مصوبه فقط مشمول گازوئیل هست و تنها این سوخت برای فروش مرزی در اختیار این خانوارها قرار می‌گیرد. سهمیه مصوب شده برای این خانوارها ماهیانه 37.5 میلیون لیتر گازوئیل خواهد بود. بنابراین از مجموع صادرات فرآورده‌های نفتی که شرکت ملی پالایش و پخش انجام می‌دهد 37.5 میلیون لیتر گازوئیل در اختیار این خانوارها قرار می‌گیرد.

ویس کرمی گفت: 20 درصد از ارزش ریالی این 37.5 میلیون لیتر به حساب سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود و سازمان هم 80 درصد این مبلغ را به شماره حساب خانوارهای شناسایی شده در سامانه واریز می‌کند.

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: 20 درصد دیگر از این مبلغ به حساب وزارت کشور واریز می‌شود تا در طرح‌های ایجاد زیرساخت مرزی و اشتغال پایدار برای استان‌های مرزی سرمایه‌گذاری کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین