کد خبر: ۲۳۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
عادل الجبیر وزیر دولت سعودی در امور خارجه این کشور روز دوشنبه از جامعه بین المللی خواست ممنوعیت تسلیحاتی تحمیلی علیه ایران را تمدید کند.
ناطقان: به نقل از وبگاه اینترنتی شبکه العربیه، الجبیر روز دوشنبه بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و ادعا کرد: «ایران اولین کشوری است که از تروریسم در کشورهای جهان حمایت می کند. در صورت رفع تحریم تسلیحاتی ایران، تهران خصمانه تر خواهد شد».

وی که درکنفرانس مطبوعاتی مشترک با برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران سخن می گفت، در ادامه آورد: «عربستان برای بازداشتن ایران از صاردات اسلحه به سازمان های تروریستی با واشنگتن همکاری می کند».

او افزود: «ایران از حوثی هایی که ۱۶۵۹ حمله علیه غیرنظامیان در عربستان انجام داده اند، حمایت می کند.

الجبیر در ادامه گفت: «با برایان هوک درباره رفتارهای ایران در یمن گفتگو  کردیم و با آمریکا برای ممنوعیت واردات سلاح به ایران همکاری می کنیم».
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین