کد خبر: ۲۳۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: بیش از ۲۰ درصد از خانه های خالی کشور با عدد حدود ۵۰۰ هزار واحد برای استان تهران است.
ناطقان: نعمت‌الله ترکی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به منابع اطلاعات و برخی چالش های قانونی، امکان دریافت مالیات از صاحبان این املاک میسور نبود.

وی افزود: با عملیاتی کردن قانون بودجه و اخذ مالیات از صاحبان خانه‌های خالی، اجرای این قانون در سه ماهه دوم سال ۹۹ رسما عملیاتی خواهد شد.

ترکی خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم، جلسات و اقداماتی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران انجام شده و با توجه به این‌که نیمی از این مبلغ به‌عنوان مشوق قانونی به شهرداری‌ها باز می‌گردد، انگیزه خوبی برای همکاری شهرداری‌ها برای اجرای این قانون ایجاد شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین