کد خبر: ۲۳۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
ترامپ:
رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری نتوانست ناکامی آتی خود را در جلب رضایت و نظر رأی دهندگان آمریکائی مخفی کند و بر این اساس به حتاکی به مخالفانش روی آورد و گفت: کسانیکه به وی رأی ندهند، احمق هستند! این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا با مشکلات متعددی در داخل و خارج از کشورش مواجه است و عدم کسب آراء لازم برای تسخیر کاخ سفید و نتایج نظرسنجی های جاری وی را به شدت برآشفته کرده است.
 ناطقان:  «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری نتوانست ناکامی آتی خود را در جلب رضایت و نظر رأی دهندگان آمریکائی مخفی کند و بر این اساس به حتاکی به مخالفانش روی آورد.

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص ادعا کرد: میزان رضایت از رئیس‌جمهور ترامپ در حزب جمهوری‌خواه ۹۵ درصد است. تصور می‌کنم ۵ درصد باقی، یا آنهایی هستند که اسمشان را جمهوری‌خواه گذاشته‌اند یا احمق‌هایی هستند که داشتن قضات و دیوان عالی فوق‌العاده، ارتش جدید و قدرتمند، امنیت دوبرابری، کاهش عظیم مقررات اداری و خیلی چیزهای دیگر برایشان مهم نیست!

این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا با مشکلات متعددی در داخل و خارج از کشورش مواجه است؛ بر این اساس عدم کسب آراء لازم برای تسخیر کاخ سفید و نتایج نظرسنجی های جاری وی را به شدت برآشفته کرده است.
منبع: مهر
برچسب ها: امریکا ، ترامپ ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین