کد خبر: ۲۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
بازیکنان پرسپولیس با انتشار هماهنگ یک مطلب انتقادی، به سرپرست و ذی حساب این باشگاه حمله کردند.
ناطقان:  تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی سه بر یک مقابل پیکان تهران یک گام دیگر به چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر نزدیک شد تا سرخپوشان رسیدن به رویای پوکر قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران را محقق کنند.

با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان با آشفتگی مواجه است و از عدم ارتباط مناسب بین مدیریت و بازیکنان رنج می برد.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس که نزدیک به یک هفته ای است با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند تلاش خود را برای پرداختی به اعضای این تیم بابت قرارداد های فصل جاری انجام داد اما ظاهرا شیوه مدیریتی او نه تنها در بین سایر اعضای هیات مدیره و کارشناسان مخالفانی دارد بلکه بازیکنان پرسپولیس نیز از آن شاکی هستند.

پرسپولیسی ها پس از کسب پنجاهمین امتیاز در رقابت های لیگ برتر اقدام به انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در اینستاگرام کرده اند که بار دیگر نشان می دهد نسبت به عدم دریافت مطالبات خود اعتراض دارند؛ تیمی که حدود ۷۵ درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده اند.

اعتراض سرخپوشان این بار به صحبت های ذیحساب باشگاه نیز مربوط می شود؛ اظهاراتی که شاگردان یحیی گل محمدی را ناراحت کرده است و آنها مدیریت مهدی رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه را نیز زیر سوال برده و تصمیمات او را تحت تاثیر عده ای خاص عنوان کرده اند.

بازیکنان پرسپولیس حداقل ۱۳ بازی دیگر در فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاهی (۸ بازی در لیگ برتر، یک دیدار جام حذفی که در صورت صعود به فینال به عدد دو می رسد و چهار مسابقه در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا) برگزار خواهند کرد اما انتظار دارند باقیمانده قرارداد خود با باشگاه را نیز در این بازه زمانی بگیرند.

پرسپولیس در آستانه چهارمین جشن قهرمانی خود در لیگ برتر است اما خبری از ارتباط خوب بین بازیکنان آن و مدیریت تیم نیست.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین