کد خبر: ۲۳۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
هند تیک تاک، وی چت و بسیاری از برنامه های تلفن همراه چینی را به دنبال منازعه مرزی با چین مسدود کرده و کاربران هندی نمی توانند از این برنامه ها استفاده کنند.
ناطقان:  دولت هند اعلام کرده که به علت نگرانی‌های شهروندان خود در مورد عدم حفظ امنیت و حریم شخصی در زمان استفاده از برنامه های چینی دسترسی به آنها را مسدود کرده است.

 

از جمله دیگر برنامه های تلفن همراه چینی که در هند مسدود شده، می توان به کیو کیو، بایدو و غیره اشاره کرد. وزیر فناوری اطلاعات هند اعلام کرده مسدود شدن این برنامه ها بر مبنای مشاهده فعالیت هایی توسط آنها صورت گرفته که موجب نقض تمامیت ارضی هند می شود و دفاع از این کشور و حفظ امنیت آن را به خطر می اندازد.

هند در مجموع دسترسی به 59 اپلیکیشن چینی را مسدود کرده که برنامه های اختصاصی شیوآمی برای تماس ویدئویی و استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی شامل Mi Community  و  Mi Video Call هم از جمله آنهاست.

برخی از این برنامه ها مانند تیک تاک دارای بیش از 200 میلیون کاربر در هند هستند و شرکت بایت دانس مالک تیک تاک امیدوار بود امسال بتواند تعداد کاربران خود را در هند به بیش از 300 میلیون نفر برساند.
منبع: فارس
برچسب ها: هند ، چین ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین