کد خبر: ۲۳۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی از استان های کشور طی دو روز آینده خبر داد.
ناطقان:صادق ضیاییان اظهار کرد:بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز و فردا (10 و 11 تیر) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استان های مازندران و گلستان به ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان این که طی امروز و فردا در سواحل شمالی کشور نیز افزایش نسبی دما خواهیم داشت، تصریح کرد:از امروز تا پنج شنبه (10 تا 12 تیر) طی ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان افزود:از روز پنج شنبه تا شنبه (12 تا 14 تیر) در برخی مناطق شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز در استان های مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت:از امروز تا پنج شنبه در خراسان رضوی، جنوب سمنان، یزد، اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران وطی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال باد و گرد و خاک پیش بینی می شود. همچنین روز پنج شنبه (12 تیر) شرق دریای خزر مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد:آسمان تهران فردا (11 تیر) صاف در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه (12 تیر) نیز صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین