کد خبر: ۲۳۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد که این جنبش به هر شیوه‌ای طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را ناکام می‌گذارد.
ناطقان:  به نقل از خبرگزاری آناتولی، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به طرح دولت رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، خاطرنشان کرد که این جنبش به هر شکلی این طرح را ناکام خواهد گذاشت.

وی خواستار نشست "رهبران ملی" فلسطین برای دستیابی به یک توافق درباره برنامه مقابله با رژیم اشغالگر و طرح‌های آن شد.

ابو مرزوق در ادامه تصریح کرد: قوانین بین‌المللی به ملت ما اجازه مقابله با اشغالگری اسرائیل به هر شیوه‌ای را می‌دهد و تنها با مقاومت می‌توان این رژیم را از کرانه باختری بیرون کرد.

این مقام فلسطینی در ادامه همچنین خواستار تهیه یک طرح ملی برای مقابله همه‌جانبه با طرح الحاق با حضور تمامی طرف‌ها شد.

وی از کشورهای عربی و اسلامی نیز خواست که طرح های رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری را ناکام بگذارند.

ابو مرزوق همچنین گفت که حماس به همین منظور با کشورهای عربی و اسلامی در تماس است.

دولت اسرائیل قرار است که فردا (چهارشنبه) طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و دره اردن به اراضی اشغالی را اجرایی کند؛ اقدامی که مخالفت‌های گسترده بین‌المللی و منطقه‌ای را به همراه داشته است
منبع: ایلنا
برچسب ها: الحاق ، ناطقان ، جنبش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین