کد خبر: ۲۳۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
رئیس جمهور آمریکا بی‌مسئولیتی خود در قبال مهار کرونا را با طرح اتهام علیه چین توجیه کرد.
ناطقان:  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ناکامی خود در مهار بحران کرونا را به گردن چین انداخت.

به همین دلیل، وی در پیامی توئیتری نوشت: با دیدن نمایش چهره زشت همه گیری (کرونا) در سراسر جهان از جمله خسارت عظیمی که به آمریکا وارد کرده، از چین بیشتر و بیشتر عصبانی می‌شوم. مردم می‌توانند این عصبانیت را ببینند و من می‌توانم آن را حس کنم!

به گزارش مهر، ترامپ از همان آغاز بحران کرونا، تلاش کرد تا چین را در شیوع آن مقصر جلوه دهد و حتی دولت پکن را به ارائه اطلاعات نادرست درباره کووید ۱۹ متهم کرد.

این فرافکنی ترامپ در حالی انجام می‌شود که دکتر فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا، به کنگره هشدار داد در صورتی که مقامات و مردم اقداماتی برای مهار شیوع ویروس کرونا اتخاذ نکنند، ممکن است موارد این بیماری در این کشور بیش از دو برابر شود و به ۱۰۰ هزار مورد در روز برسد.

طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز» شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۱۲۷ هزار نفر رسیده و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد کلی مبتلایان به ویروس «کووید -۱۹» در آمریکا به دو میلیون و ۶۲۹ هزار و ۳۷۲ نفر رسیده است.
منبع: مهر
برچسب ها: ترامپ ، چین ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین