کد خبر: ۲۳۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت: در حدود یک ماه که از خرید گندم در استان تهران می‌گذرد نزدیک به ۱۲۰هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
ناطقان: عباس ارشدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران در خصوص خرید گندم، اظهار کرد: کشاورزان تهرانی تاکنون بیش از ۱۱۹ هزار و ۸۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی در استان تهران تحویل دادند.

وی ارزش گندم خریداری شده را بالغ بر ۳هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تا ساعت ۸ صبح  ۱۱ تیرماه  تعداد ۱۱هزار  و 335محموله تحویلی به مراکز خرید استان مراجعه کردند و گندم خود را در ۱۰سیلو موجود در استان تخلیه کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران تصریح کرد: مقدار خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در استان بیش از ۲هزار و  ۸۸۰تن است که این مقدار کلزا در قالب ۳۵۱محموله تریلی و ارزش ریالی بالغ بر ۱۳۵میلیارد ریال از کلزاکاران تهرانی خریداری شده است.

ارشدی  اظهار کرد: تا کنون در استان تهران  هزار و ۳۳۴میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده که به زودی الباقی مبالغ نیر پرداخت خواهد شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین