کد خبر: ۲۳۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
کریم لک زاده گفت:حدود دو ماه است که با دستیارانم نگارش فیلمنامه «نوار زرد ۲» را آغاز کرده ایم و قرار است تا آخر تابستان تحویل بدهیم.
ناطقان: کریم لک زاده نویسنده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید «شیرجه بزرگ»گفت: مراحل پایانی صداگذاری این فیلم انجام می‌شود و احتمال دارد نیمه مرداد نسخه نهایی آماده شود.

«شیرجه بزرگ» در مراحل پایانی صداگذاری/ فیلمنامه «نوار زرد ۲» در حال نگارش

او با اشاره به جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: حدود دو ماه است که با دستیارانم مقداد محمدی و سیاوش فرهادی نگارش فیلمنامه «نوار زرد ۲» را آغاز کردیم و قرار است تا آخر تابستان تحویل بدهیم.

«شیرجه بزرگ» در مراحل پایانی صداگذاری/ فیلمنامه «نوار زرد ۲» در حال نگارش

در «شیرجه بزرگ» که تهیه کنندگی آن برعهده محمدرضا شفیعی است؛ بازیگرانی، چون پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، سونیا سنجری، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی و میثم دامن زه ایفای نقش می‌کنند.

«شیرجه بزرگ» که فیلمی جاده‌ای است در لوکیشن‌های شهر تهران، گیلان و کشور ارمنستان فیلمبرداری شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده هایشان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پرماجرا در جاده‌ها می‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین