کد خبر: ۲۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد به دلیل آمار بالای قربانیان شیوع کرونا تجمعات انتخاباتی‌اش را برگزار نمی‌کند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تجمعات انتخاباتی خود را برگزار نمی‌کند.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد به دلیل همه گیری مرگبار کرونا در کشور و آمار بالای مرگ و میر ناشی از آن از برگزاری تجمعات انتخاباتی منصرف شده است.

تصمیم بایدن به لغو گردهمایی‌های انتخاباتی در حالی صورت گرفت که در آن سوی میدان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بی توجه به خطرات ناشی از تجمعات انتخاباتی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، همچنان بر تصمیم خود برای برگزاری این گردهمایی‌ها اصرار دارد. نامزد حزب جمهوری خواه در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در آمریکا چندین تجمع انتخاباتی برگزار کرد که در هیچیک از آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشد.

پایگاه اینترنتی نشریه واشنگتن پست اخیرا با انتشار ویدئویی از نقض فاصله گذاری اجتماعی توسط ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا همزمان با برگزاری همایش انتخاباتی شهر تالسای اوکلاهما خبر داد. بر اساس این گزارش، عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ، هزاران برچسب را که به منظور حفظ فاصله اجتماعی روی صندلی‌های سالن سخنرانی «بی اوکی» در تالسا (محل سخنرانی) نصب شده بود، برداشتند.

عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ در حالی دست به چنین اقدامی زده اند که مقامات بهداشت عمومی و همچنین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) به صراحت نسبت به تجمعات بزرگ در فضا‌های بسته و رعایت فاصله ۲ متری هشدار داده‌اند.

آمریکا با ۲ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۹۶۶ نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده به کرونا قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین