کد خبر: ۲۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
وزارت امور خارجه آلمان با بازنشر اظهارات نماینده این کشور در جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل بر ضرورت حفظ برجام تاکید کرد.
ناطقان:  وزارت امور خارجه آلمان با بازنشر پیام توییتری هیئت این کشور در سازمان ملل که پس از جلسه مجازی شورای امنیتت در شب گذشته انجام شد، بر ضرورت حفظ توافق هسته‌ای تاکید کرد.

در این پیام توییتری آمده است: آلمان نسبت به حفظ برجام[توافق هسته‌ای] متعهد است و به پایبندی کامل به تعهدات خودمان در برجام ادامه خواهیم داد. ما از ایران می‌خواهیم که به پایبندی کامل [به برجام] بازگردد.

نماینده آلمان در سازمان ملل نیز، شب گذشته در جلسه شورای امنیت مطرح کرد: ما نسبت به دور شدن ایران از برجام نگرانیم. ما با ایجاد مکانیسم اینستکس از تعهدات خود فراتر رفتیم. آمریکا معافیت‌های پروژه‌های هسته‌ای را لغو کرده اما ما همچنان به برجام پایبندیم. فعالیت‌های موشکی ایران با قطعنامه  2231 مغایر است.

وی همچنین اضافه کرد: در خصوص تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران، ما نیز مانند آمریکا نگران منقضی شدن این تحریم‌ها هستیم. ما از کشورها می‌خواهیم که به برجام بازگردند و از آن پیروی کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین