کد خبر: ۲۳۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
معاون فنی و مهندسی سازمان ملی مسکن و زمین وزارت مسکن و شهرسازی گفت: طرح اقدام ملی مسکن یکی از برنامه‌های مهم وزارت است که در دستور کار قرار دارد و احداث 400 هزار مسکن در سال جاری و سال آینده در کشور به اتمام می‌رسد.
ناطقان: محمدمهدی بلوردی در سفر به سیرجان و بازدید از طرح‌های در حال احداث طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: طرح اقدام ملی مسکن یکی از برنامه‌های مهم وزارت است که در دستور کار قرار دارد و احداث 400 هزار  مسکن در سال جاری و سال آینده در کشور به اتمام می‌رسد.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی مسکن و زمین وزارت مسکن و شهرسازی افزود : این طرح عملکرد مناسبی داشت و خوب درخشید و استان کرمان در واگذاری زمین مورد نیاز طرح، رتبه اول کشور را به دست آورد و از 400 هزار واحد احداثی در کشور 15 هزار و 500 واحد در استان کرمان در حال ساخت است که 3 هزار واحد هم در شهرستان سیرجان در حال ساخت و تکمیل هستند.

وی تصریح کرد:  امروز هم در بازدید و بررسی روند اجرای طرح در سیرجان که فازهای مراحل نهایی را طی می‌کنند تا در آینده از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شوند، منابع مورد نیاز تامین شد و کسری بودجه لازم هم در اولویت قرار گرفت تا این واحدها آماده بهره‌برداری شوند.

 بلوردی خاطرنشان کرد: کرمان عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن را به عنوان نخستین استان کشور آغاز کرده و در سال جاری هم نخستین پروژه ملی مسکن در این استان افتتاح می‌شود و ساختار گردش کار به صورت جامع و الکترونیکی در حوزه زمین و مسکن خوب اجرا شده است.

به گزارش فارس، در این بازدید که مدیرکل مسکن و شهرسازی استان هم حضور داشت، زیرساخت‌های لازم احداث واحدهای مسکن در طرح ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: فارس
برچسب ها: احداث ، مسکن ، مسکن ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین