کد خبر: ۲۳۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
نائب رئیس اول اتحادیه طلا، سکه و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه به دلیل تمایل به سرمایه گذاری در این بخش همچنان روند صعودی دارد.
ناطقان: مسعود یزدانی نائب رئیس اول اتحادیه طلا، سکه و جواهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه ، گفت: قیمت طلا و سکه همچنان روند صعودی را در پیش دارد و شاهد افزایش قیمت در این بازار هستیم.

نائب رئیس اول اتحادیه طلا، سکه و جواهر تهران بیان کرد: از نظر مصنوعات طلا این بازار آرام است و التهابی احساس نمی شود. بحث سرمایه گذاری در این بازار این روزها مطرح است که افراد زیادی تمایل به خرید شمش دارند.

یزدانی ادامه داد: هم اکنون نه تنها در ایران بلکه تجار در کل دنیا تمایل به خرید شمش و سکه دارند و این رشد تقاضا باعث افزایش قیمت ها شده است. افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این بازار دارند به همین دلیل می توان گفت این استقبال باعث افزایش داد و ستدها در بازار می شود.


نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت:  امروز ( ۱۲ تیر ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۸  میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۴  میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۴۲۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

یردانی ادامه داد: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۷۶۶ دلار  رسید که نسبت به دیروز ۳ تا ۴ دلار روند کاهشی داشته است.  هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ  ۸۸۶ هزار و  ۶۰۰ تومان معامله می‌شود.
برچسب ها: قیمت ، طلا ، صعودی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین