کد خبر: ۲۳۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
معاون تحقیقات وزیر بهداشت با تأکید بر ضرورت استفاده مردم از ماسک، گفت: ما در حال نزدیک شدن به پیدا کردن روش درمان بیماران بدحال کرونایی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، هستیم.
ناطقان: رضا ملک زاده معاون تحقیقات وزیر بهداشت در برنامه خبر ۲۱ سیما با اشاره به ضرورت استفاده مردم از ماسک، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شد که پیک‌های بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند؛ همچنین فعلا اجتماعات را ترک کرده  و مراسم‌های عروسی و عزا برگزار نشود.

معاون تحقیقات وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: پیشنهاد ما این است که این مراسم‌ها تعطیل و ممنوع شود. مواردی داشتیم که در یک عروسی ۶۰ تا ۷۰ نفر مبتلا به کرونا شدند و از مردم تقاضا دارم مراسم عروسی و عزا را متوقف کنند.

ملک زاده تصریح کرد: محدودیت هوشمند یعنی همان استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است که ما باید اطلاعات و آگاهی بالاتری داشته باشیم و در حقیقت می‌خواهد زندگی کردن را تسهیل کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما در حال حاضر روستاها هستند، گفت: باید منتظر باشیم و این پیک‌ها را در جاهای مختلف داشته باشیم؛ در نتیجه از مردم تقاضا دارم که از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

معاون تحقیقات وزیر بهداشت با اشاره به انجام تحقیقات در دنیا و کشورمان درباره نقش مهم استفاده از ماسک، ابراز داشت: استفاده از ماسک حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد می‌تواند خطر ابتلا را کم کند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات در خصوص روش‌های درمان بیماران کرونا در ایران، افزود:‌ ما در حال نزدیک شدن به پیدا کردن درمان بیماران بدحالی کرونایی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، هستیم.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین