کد خبر: ۲۳۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: براساس آمارهای دریافت شده از میزان تردد وسایل نقلیه مختلف، سفرهای بین استانی در ۱۱ روز ابتدای تیر ماه نسبت به همین بازده زمانی در سال گذشته ۱۶.۲۱ درصد کاهش داشته است.
ناطقان: علی اکبر آشوری اظهار کرد: براساس آخرین آمارهای دریافت شده از محورهای مواصلاتی اصلی استان‌های مختلف میزان تردد وسایل نقلیه گوناگون در ۱۱ روز ابتدای تیر ماه نسبت به همین بازده زمانی در ماه گذشته ۷.۷ درصد کاهش داشته است و تردد هم اکنون به صورت عادی در جریان بوده و شرایط جوی خاصی نیز در جاده‌های کشور وجود ندارد.

وی افزود: همچنین میزان تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی اصلی بین استانی نسبت به همین بازده زمانی در تیر ماه سال گذشته ۱۶.۲۱ درصد کاهش داشته و بیشترین حجم تردد مربوط به استان تهران است.

مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور  گفت: پس از پایتخت بیشترین حجم تردد وسایل نقلیه مختلف از محورهای مواصلاتی اصلی بین استانی به البرز، مرکزی، قزوین و قم اختصاص دارد. اما آمارها نشان می دهد طی ۱۱ روز ابتدایی تیر ماه بیش از سه میلیون و ۶۶ هزار و ۵۵۷ وسایل نقلیه مختلف از تهران به مقاصد قم، کرج و استان‌های شمالی تردد کرده‌اند که بیشترین ترددها مربوط به استان‌های شمالی و محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز است.

آشوری در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر این که آیا با وجود گسترش شیوع ویروس کرونا ابلاغی از سوی ستاد ملی  مقابله با کرونا یا دیگر دستگاه‌های متولی برای محدودیت تردد بین استانی اعلام شده است؟ اظهار کرد: هیچ موضوعی در زمینه اعمال محدودیت‌های تردد اعلام نشده و همه مسیرها و محورهای مواصلاتی بین استانی باز است اما اگر قرار بر اعمال محدودیت باشد این کار از طریق استانداری ها و دیگر دستگاه‌های متولی انجام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین