کد خبر: ۲۳۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.
ناطقان: دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران ویروس کرونا در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.


وی همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی تاکید کرد: ۳۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص ویروس کرونا در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و بویژه استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل و حضور در تجمعات، گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین تاکید کرد: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند


منبع:نامه
برچسب ها: آمار ، کرونا ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین