کد خبر: ۲۳۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تهیه‌کننده «نون.خ» درباره وضعیت نامشخص فصل سوم این سریال که در واقع پایان‌بندی داستان فصل دوم کار هم محسوب می‌شود توضیحاتی ارائه کرد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی سریال «نون. خ»، به دنبال انتشار اخباری درباره آخرین وضعیت ساخت فصل سوم سریال «نون.خ» مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه با اشاره به اینکه وضعیت ساخت فصل سوم این سریال هنوز نامشخص است، گفت: هیچ فردی به عنوان فیلم‌نامه‌نویس به گروه نویسندگان مجموعه «نون.خ» اضافه نشده است و اخباری که پیرامون نگارش فیلمنامه توسط بهرام توکلی یا افراد دیگر منتشر می‌شود صحت ندارد.

وی ادامه داد: ما در حال بررسی شرایط ادامه ساخت این پروژه هستیم زیرا به دلیل گسترش ویروس کرونا شرایط ساخت این پروژه مشخص نیست و باید ببینیم که چه زمانی می‌توان ساخت آن را آغاز کرد.

مجموعه تلویزیونی «نون. خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در دو فصل ساخته و پخش شد.

فصل دوم این سریال به دلیل کرونا نیمه تمام ماند و تعداد قسمت‌های آن کاهش یافت. علی‌رغم اینکه اکثر پروژه‌های تلویزیونی در چند ماه اخیر وارد پروسه تولید شده‌اند تهیه‌کننده این سریال از وضعیت نامشخص فصل سوم که درواقع قصه آن در ادامه فصل دوم و پایان‌بندی آن بود، سخن می‌گوید.
منبع: مهر
برچسب ها: نون خ ، ادامه ، بلاتکلیف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین