کد خبر: ۲۳۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
در جدیدترین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد، 3 فیلم جدید از 25 تیر ماه اکران خود را در سینماها آغاز کنند.
ناطقان: مرتضی شایسته با اشاره به جلسه امروز 15 تیر ماه شورای صنفی نمایش گفت: از چهارشنبه هفته آینده 25 تیر ماه فیلم‌های «زن‌ها فرشته‌اند 2» به کارگردانی محمد حسین فرحبخش در گروه «ماندانا»،«آنجا همان ساعت» سیروس الوند در گروه ایران و «پیشی می‌شی» به کارگردانی حسین قناعت در گروه بهمن به نمایش درآیند.

به گفته‌ی او اکران فیلم «شنای پروانه» و «خوب بد جلف 2» نیز در سینماها ادامه خواهد داشت.

او در پاسخ به اینکه آیا فیلم‌های جدید نیز مشمول حمایت کرونایی می‌شوند،گفت: فعلا این مورد فقط مربوط به اکران دو فیلمی بود که ابتدای بازگشایی‌ها به نمایش درآمدند اما ما امیدواریم وزارت ارشاد بتواند تمهیداتی برای این فیلم‌ها نیز فراهم آورد.

مرتضی شایسته در پاسخ به اینکه آیا در جلسه اخیر درباره احتمالی تعطیلی سینما به دلیل شیوع گسترده کرونا مباحثی مطرح شد، خاطرنشان کرد: صحبت کردیم اما به دلیل اینکه تماشاچیان و صاحبان سالن نکات بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند، فعلا سینماها تعطیل نخواهند شد، مگر تصمیم جدیدی در ستاد ملی بحران کرونا گرفته شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین