کد خبر: ۲۳۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
هزاران نفر در روز استقلال آمریکا در مخالفت با بی عدالتی نژادی در شهر نشویل تظاهرات کردند.
ناطقان:شبکه تلویزیونی اسکای ۵ گزارش داد هزاران نفر در روز استقلال آمریکا در مخالفت با بی عدالتی نژادی و خشونت پلیس در شهر نشویل تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان روز یکشنبه در مرکز ایالت تنسی خواستار تغییر و عدالت نژادی شدند.

مجری گفت: هزاران نفر در شهر نشویل به خیابان‌ها آمده و خواستار تغییر و عدالت نژادی برای همه شده اند.

خبرنگار شبکه از محل تظاهرات گفت: حضور مردم در این تجمع حیرت انگیز است. هزاران نفر در این تظاهرات شرکت کرده اند. معترضان در این لحظه در حال استراحت هستند و آب می‌نوشند، زیرا آن‌ها ساعت هاست که در خیابان‌های مرکز نشویل در حال راهپیمایی بوده اند. بعد از این استراحت، تظاهرکنندگان به اعتراض و راهپیمایی خود ادامه می‌دهند. معترضان برای گرامیداشت قربانیان خشونت پلیس لحظاتی سکوت کردند. به طور خاص شش نفر قربانی خشونت پلیس شده اند که عبارتند از جورج فلوید، دانیل همبریکس، الایجا مک کلین، ژاکز کلمنز، برانیا تیلور و ریشارد بروکس. معترضان با اهدای شاخه‌های گل و روشن کردن شمع یاد قربانیان را گرامی داشتند. معترضان خواستار تغییر هستند. آن‌ها می‌گویند در حال حاضر بی عدالتی نژادی و خشونت پلیس در آمریکا زیاد است و این شرایط نباید ادامه پیدا کند. در تجمع امروز، مادر همبریک و کلمنز نیز حضور داشتند. در ادامه تظاهرات قرار است برخی از معترضان سخنرانی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین