کد خبر: ۲۳۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به ۳۲ هزار و ۹۵۱ نفر رسید.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری افق، وزارت بهداشت افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که با شناسایی ۲۷۹ مورد مثبت جدید کرونا، شمار بیماران کووید ۱۹ در این کشور به ۳۲ هزار و ۹۵۱ نفر رسیده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت افغانستان، ۳۸ مرگ جدید هم در نتیجه این بیماری در شبانه روز گذشته روی داده است که مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری را به ۸۶۴  نفر رسانده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت افغانستان در این خصوص آمده است که در ۲۴ ساعت گذشته، همچنین با ترخیص ۲۰۲ بیمار کرونایی از بیمارستان، شمار کل بهبود یافتگان در سراسر افغانستان به ۱۹ هزار و ۳۶۶ نفر افزایش یافته است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت افغانستان، کابل، هرات، بلخ، ننگرهار، قندهار و پکتیا بیش‌ترین افراد مبتلا به کرونا را به خود اختصاص داده اند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین