کد خبر: ۲۳۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: تاکنون دارویی برای کنترل ویروس کرونا کشف نشده است.
ناطقان: حسینعلی امیری ظهر دوشنبه در ویدئو کنفرانس با مسئولین ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تاکنون واکسنی برای مهار کرونا کشف نشده و سازمان بهداشت جهانی نیز اعلام کرده که نمی‌توان پایانی برای کرونا اعلام کرد.

امیری با بیان اینکه کشور ما نسبت به بسیاری از کشورهای مدعی دنیا عملکرد بهتری در مقابله با کرونا داشته است، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و سهل انگاری در فاصله گذاری ها، طی ده روز اخیر شاهد افزایش مبتلایان و فوتی‌ها در کشور هستیم.

وی از الزام استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی از ۱۵ تیرماه خبر داد و عنوان کرد: مردم باید دستور العمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را به شکل مناسب اجرا کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و دستگاه‌ها نیز رعایت پروتکل‌ها را در دستور کاری خود قرار دهند، گفت: عدم رعایت پروتکل‌ها بازگشت دوباره محدودیت‌ها را رقم خواهد زد.

امیری با اشاره به وضعیت زیرساختی بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: ارائه نیازمندی‌ها توسط متولیان می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای تجهیزات استان برای مقابله با کرونا باشد.

امیری همچنین نقش سازمان‌های مردم نهاد را یک عامل مؤثر برای ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره آن دانست.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین