کد خبر: ۲۳۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
کمیته روابط خارجی پارلمان عراق از سفر نخست وزیر عراق به اروپا پس از واشنگتن خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، کمیته روابط خارجی پارلمان عراق امروز دوشنبه از سفر «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق به کشور‌های اروپایی پس از سفر به واشنگتن خبر داد.

عامر الفائز، عضو کمیته روابط خارجی پارلمان به خبرگزاری شفق نیوز گفت: نخست وزیر بزودی در رأس هیئتی بلند پایه به منظور تکمیل گفتگو‌های راهبردی و نیز جدول خروج ارتش آمریکا از خاک عراق به سفری به آمریکا می‌رود.

وی در ادامه افزود: این سفر زمانش مشخص نیست و در چارچوب جدول سفر‌های نخست وزیر به منطقه و برخی کشور‌های اتحادیه اروپا به منظور تقویت اعتماد و همکاری اقتصادی و امنیتی میان بغداد و کشور‌های جهان انجام می‌شود.

فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق پیشتر گفته بود مصطفی الکاظمی بزودی به واشنگتن سفر می‌کند تا گفتگو‌های راهبردی میان عراق و آمریکا را تکمیل کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین