کد خبر: ۲۳۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
رسانه‌ها از افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۶۸۷ هزار و ۸۶۲ نفر خبر دادند.
ناطقان: به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت روسیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که روند ابتلاء و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در این کشور افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵ مورد جدید فوت و ۶ هزار و ۶۱۱ مورد جدید ابتلاء به کرونا در روسیه ثبت شده است.

به گزارش این خبرگزاری، شمار فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در روسیه به ۱۰ هزار و ۲۹۶ نفر و تعداد مبتلایان هم به ۶۸۷ هزار و ۸۶۲ نفر رسیده است.

همچنین گزارش‌ها در این خصوص حاکی است: در شهر مسکو طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۵ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شد، بدین ترتیب شمار مبتلایان در پایتخت روسیه به ۲۲۵ هزار و ۵۴۵ نفر افزایش یافت.

گزارش وزارت بهداشت روسیه در این خصوص حاکیست: شمار قربانیان کرونا در مسکو با مرگ ۲۲ بیمار در شبانه‌روز گذشته به ۳ هزار و ۹۷۵ نفر رسید.

گفتنی است، اولین مورد ابتلاء به ویروس کرونا در روسیه در تاریخ ۳۱ ژانویه شناسایی و اولین مورد مرگ ناشی از این بیماری نیز در ۱۹ مارس ثبت شد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین