کد خبر: ۲۳۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
یک پیشنهاد غذای خوب با سیب زمینی شامل چه دستور تهیه های میتونه باشه ؟ با ما همراه باشید تا بیشتر این مورد را فرا گیریم.

ناطقان: سیب زمینی از جمله مواد غذایی هست که می توان آن را به صورت های مختلف چه آبپز چه سرخ شده و ... در دستور پخت ها استفاده کرد و این کار خالی از لطف نیست زیرا همه می دانیم که سیب زمینی از خواص بی کران برخوردار است.


اما اگر هوس یک غذای خوشمزه با سیب زمینی کرده اید ما را همراهی کنید تا به اتفاق شروع به معرفی چند غذا با چاشنی سیب زمینی کنیم :
پیشنهاد اول :کتلت سیب زمینی

کتلت ها معمولا بخاطر اینکه سریع آماده می شوند کاربردی و محبوب هستند که در راستای غذا با سیب زمینی می توانید نوعی از کتلت را با سیب زمینی درست کنید و نوش جان کنید.


برای تهیه کتلت سیب زمینی کلیک کنید.
پیشنهاد دوم :اشکنه سیب زمینی

اشکنه ها انواع و اقسام خوشمزه ای دارند اما چه بهتر حالا که ما در محوریت سیب زمینی حرف میزنیم سراغ یک اشکنه داغ خوشمزه با سیب زمینی نیز برویم.

پیشنهاد سوم :کروکت سیب زمینی

سیب زمینی در غذاهای خارجی نیز یکی از پیشنهاد های ماست که این پیشنهاد را کروکت سیب زمینی با سبزی جعفری معرفی می کنیم.


پیشنهاد چهارم :پوره سیب زمینی

بیشتر این غذا برای کودکان مناسب می باشد اما خب بزرگتر ها نیز می توانید این غذا را آماده کنند و در عین حال از طعم خوب آن نیز لذت ببرند.

پیشنهاد پنجم :سیب زمینی سرخ کرده

وقتی سیب زمینی سرخ میشه همراه با سس قرمز می توان آن را به عنوان یکی از بهترین و لذت بخش ترین خوراکی های جهان شناخت ، و از طعم فوق العاده این سرخ کردنی خوشمزه لذت برد.


پیشنهاد ششم :سوپ سیب زمینی

در عین حال سوپ خواص بسیار بالایی دارد که با اضافه کردن سیب زمینی و روغن زیتون بسیار بالاتر خواهد رفت و حتما باید این خوراکی خوشمزه  و مفید را حتی برای یک بار طبخ کرد.

پیشنهاد هفتم :سمبوسه

سمبوسه بسیار ساده و سریع آماده می شود که سیب زمینی پایه اصلی این غذا سریع و جمع و جور می باشد.




پیشنهاد هشتم :پیراشکی سیب زمینی و شوید

پیراشکی ها غذاهای متنوع و پرطرفداری هستند که طعم های دوست داشتنی دارند و بدین ترتیب می توانند از جمله بهترین پیشنهاد ها باشند برای یک وعده غذایی خوب با سیب زمینی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین