کد خبر: ۲۳۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
رئیس سازمان برنامه موضوع اعتبار جذب و به‌کارگیری ۳۰۰۰ نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی با اولویت کارکنان قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان را ابلاغ کرد.
ناطقان:  محمدباقر نوبخت در نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع اعتبار جذب و به‌کارگیری ۳۰۰۰ نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی با اولویت کارکنان قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان را ابلاغ کرد.

در نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: بدینوسیله به استحضار می‌رساند با استناد به توضیحات ذیل جدول شماره (۷) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و ماده (۱۸) ضوابط اجرایی آن و با توجه به امکان تأمین اعتبار مورد نیاز، جذب و بکارگیری ۳۰۰۰ نفر نیروی پرستاری پزشکی و پیراپزشکی (با اولویت پرستار) و با اولویت نیروهای قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان با رعایت قوانین و مقررات مربوط بلامانع می‌باشد.


منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین