کد خبر: ۲۳۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
فرماندار کالیفرنیا از افزایش ۵۰ درصدی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، گاوین نیوزوم، فرماندار کالیفرنیا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد طی دو هفته گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت تا ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته این مقام، شمار مبتلایان از ۳ هزار و ۸۶۸ تن در ۲۲ ژوئن به ۵ هزار و ۷۹۰ تن در روز ۶ ژوئیه رسیده است. بیست و پنج درصد مبتلایان ۱۸ تا ۴۰ سال هستند و نزدیک به ۱۴۰۰ زندانی در زندان ایالتی سن کوئنتین به این بیماری مبتلا شده اند.

نیوزوم همچنین از اعمال فاصله گذاری اجتماعی، تدابیر بهداشتی در اماکن عمومی و تشدید بازرسی‌ها خبر داد.

در همین حال، شهر لس آنجلس در کالیفرنیا بالاترین شمار مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده است. مقامات بهداشتی محلی لس‌آنجلس با نگرانی از امکان تشدید بحران ابتلا به کرونا، تدابیری همچون ممنوعیت نامحدود سرو غذا در داخل رستوران‌ها، بستن موقت سواحل، تعطیلی موزه‌ها و دستورالعمل جدید برای ماسک زدن در باشگاه‌های ورزشی این ایالت را اتخاذ کرده اند. ساکنان لس‌آنجلس ماه مه برای شرکت در اعتراضات گسترده علیه پلیس به خیابان‌ها ریختند و با بازگشایی مشاغل و بحث هالیوود برای نحوه از سرگیری فعالیت، اقتصاد منطقه به کندی شروع به رونق گرفتن کرد. اما افزایش شمار مبتلایان و تلفات موجب نگرانی درباره تغییر این روند شده است.

در همین حال، آتم بورک، عضو مجمع نمایندگان ایالتی کالیفرنیا، روز دوشنبه در توئیتی اعلام کرد تست کرونایش مثبت بوده است. در همین راستا، ساختمان مجمع نمایندگان کالیفرنیا برای ضدعفونی شدن بسته شد.

تاکنون ۲۷۷ هزار و ۸۰۰ مورد ابتلا به کرونا در این ایالت ثبت شده است که از این تعداد ۶ هزار و ۴۵۲ مورد جان باخته اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین