کد خبر: ۲۳۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اراده‌ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد، گفت: قطعی شدن ماندگاری روسای قوا تا پایان دوره خود، محیط را برای افسار گسیختگی مسئولین فراهم کرده است.
ناطقان: علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی  با اشاره به نوسانات بازار ارز و سکه و همچنین قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: اراده‌ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد.

وی افزود: هرچند تورم ۲۰ درصدی سالیانه و حداقل ۴ برابری پایان دوره های ریاست جمهوری در کشور نهادینه شده است اغلب حاضرین در دولت بدلایل مختلفی از قبیل منافع شخصی و گروهی در ساماندهی اوضاع اقتصادی به نفع مردم و در جهت منویات رهبرمعظم انقلاب حرکت درستی را انجام نداده اند.

کیهانیان می‌گوید: از سوی دیگر قطعی شدن ماندگاری روسای قوا تا پایان دوره خود و عدم برخورد مناسب در قبال ضعف‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی و از سوی دیگر تحت الشعاع قرار گرفتن مطالبه گری مردم با اغتشاش و فتنه محیط را برای افسار گسیختگی مسئولین فراهم کرده است. جلوی ضرر هر زمانی در هر شرایطی گرفته شود منفعت است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاکنون تعامل بین مجلس و دولت به صورت تبانی و رانت ظهور و بروز داشته اشت و اگر مجلس یازدهم بخواهد تعامل کند باید در جهت اصلاح امور و قانونمند کردن گردش اقتصادی و افزایش ظرفیتهای داخلی، تخصیص مالیات بر ثروت انباشته نسبت به ایجاد توازن اقتصادی و جلوگیری از تشکیل تراست‌ها و کارتل‌های اقتصادی و سیاسی بکوشد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین