کد خبر: ۲۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
وزیر خارجه آمریکا درمصاحبه با یکی از شبکه های خبری این کشور از اقدامات تروریستی ایالات متحده در غرب آسیا و تداوم فشار بر ایران دفاع کرد.

ناطقان:  وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور تلاش  کرد اقدامات امنیتی دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور را در آستانه انتخابات 2020 مهم جلوه دهد.

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در بخشی از گفت وگو با شبکه خبری «فاکس نیوز» در زمینه موضوع حمایت برخی از صاحب منصبان پیشین آمریکا از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، سعی کرد  اقدامات تروریستی دولت آمریکا در خاورمیانه را مطرح کند و در این باره گفت، عملکرد امنیتی دولت ترامپ مایه مباهات هر آمریکایی است.

وی تداوم فشار بر ایران و مبارزه ائتلاف تحت رهبری آمریکا با داعش در سوریه و عراق را از جمله اقدامات مهم  امنیت ملی آمریکا برشمرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین