کد خبر: ۲۳۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
هند اعلام کرد، پاکستان با وجود پاندمی کرونا از هرگونه فرصتی برای اشاعه اتهامات "بی‌پایه و اساس" علیه دهلی‌نو و مداخله در امور داخلی آن ادامه می‌دهد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع مطلع اعلام کرد:‌ جهان هرگز فراموش نمی‌کند ۱۲ سال پیش سفارت هند در کابل از سوی گروه تروریستی مورد حمایت پاکستان منفجر شد و در آن شهروندان افغان و هندی کشته شدند. متاسفانه کشوری که در حملات تروریستی در بمبئی به سال ۲۰۰۸، در پاتانکوت به سال ۲۰۱۶ و پولواما و اوری دست داشته حالا برای جامعه جهانی موعظه می‌کند.

این منبع مطلع ادامه داد: اظهارنظرهای جنجالی پاکستان در ادعای حذف القاعده طعنه‌آمیز است مخصوصا اینکه اخیرا نیز نخست‌وزیر پاکستان از عنوان "شهید" برای اسامه بن لادن، رهبر سابق این گروه تروریستی استفاده کرده بود. برخلاف پاکستان، هند هیچ تفاوتی بین تروریست‌ها قائل نیست و هرگونه حمله تروریستی در جهان را محکوم می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین