کد خبر: ۲۳۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
کمیسیون ویژه مبارزه با کرونا در ازبکستان اعلام کرد محدودیت‌های قرنطینه را در سراسر کشور از 10 جولای تا اول آگوست سال جاری میلادی تشدید کند.
ناطقان: کمیسیون ویژه مبارزه با کرونا در  ازبکستان اعلام کرد محدودیت‌های قرنطینه را در سراسر کشور از 10 جولای تا اول آگوست سال جاری میلادی تشدید کند.

بر اساس آن، از 10 جولای تا اول آگوست سال جاری میلادی در ازبکستان دوباره تردد وسایل نقلیه محدود می‌شوند، کارمندان ادارات، موسسات و سازمان‌های دولتی تا حدی به صورت مجازی فعالیت می‌کنند یا به مرخصی می‌روند.

همچنین برگزاری نشست‌ها در ادارات، سازمان‌ها و کارخانجات دولتی، تردد وسایل نقلیه بین مناطق، برگزاری مراسم‌های فرهنگی – تفریحی، عروسی‌ها و دیگر مراسم‌های خانوادگی ممنوع می‌شود.  

همچنین حضور افراد بالای 65 سال در اماکن عمومی و همچنین تجمع افراد بیش از 3 نفر در خیابان‌ها نیز ممنوع شده است.

علاوه بر این، فعالیت بازارهای پوشاک و فروشگاه‌های بزرگ، سالن‌های ورزشی و استخرها، موسسات پیش دبستانی، دوره‌های آموزشی، رستوران‌ها، آسایشگاه‌ها، اردوگاه‌ها و دیگر اماکن استراحت، متوقف خواهند شد.

همچنین تعداد پروازهای بین‌المللی با توجه به وضعیت اپیدمیولوژی در کشورهای خارجی کاهش خواهد یافت.

بر اساس آمار، تعداد مبتلایان به کرونا در ازبکستان به 10838 نفر رسیده است. تاکنون در این کشور 6811 نفر از کرونا بهبود یافتند و 41 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین