کد خبر: ۲۳۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان گفت: ۱۷ فروشگاه اینترنتی در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.
ناطقان: محمد عباسی گفت: هدف از فعال کردن فروشگاه‌های اینترنتی در استان ماندن مردم در خانه، حضور نداشتن آن‌ها در اماکن عمومی، استفاده نکردن از پول نقد، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و خدمت به همشهریان هرمزگانی است.

وی اظهار کرد: ماسک، محلول و ژل‌های ضد عفونی‌کننده در تمامی مراکز خرید، فروشگاه‌ها، حتی واحدهای صنفی و داروخانه‌ها توزیع شده است.

عباسی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند ادرس اینترنتی این فروشگاه‌ها در سایت صنعت معدن و تجارت هرمزگان اعلام شده است.

معاون توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، صادرات تخم مرغ تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

عباسی با بیان اینکه این تصمیم به علت افزایش قیمت تخم مرغ و به منظور مدیریت قیمت آن گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تمامی مجوزهای صادر شده قبل از ۱۴ تیر نیز لغو می‌شود.
منبع: مهر
برچسب ها: صادرات ، تخم مرغ ، ممنوع
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین