کد خبر: ۲۳۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، ظرف 24 ساعت گذشته بیش از 59 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شدند تا آمار کلی مبتلایان به این ویروس در این کشور از سه میلیون نفر عبور کند.
ناطقان: طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، آمار روزانه مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده رکورد جدید ۵۹ هزار و ۳۲۰ مورد را زد و مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به سه میلیون و ۵۳ هزار و ۳۲۸ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲۲ نفر جدید بر اثر «کووید-۱۹» در آمریکا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به ۱۳۲ هزار و ۲۷۷ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از زمان شیوع این ویروس در این کشور رکورد تازه‌ای زده است و قربانیان کووید-۱۹ در آمریکا نیز در مقایسه با روز قبل تاحدودی کاهش داشته است.

 

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را سه ملیون و ۱۵۸ هزار و ۹۳۲ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۳۴ هزار و ۸۶۲ نفر گزارش کرده است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۱۲ میلیون و ۹ هزار و ۳۰۱ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۵۴۸ هزار و ۸۲۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۹۶۹ نفر بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان با اختلاف بسیار زیاد در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد.


تعداد آمار روزانه ابتلا به کرونا در ایالات متحده آمریکا در حالی رو به افزایش است که روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» روز گذشته در گزارشی نوشت مشکلاتی که از ابتدای بهار در تامین تجهیزات محافظتی برای مقابله با کرونا وجود داشتند اکنون در حال شدت گرفتن هستند.

پیش از این دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا گزارش کرده بود با توجه به عدم کنترل بیماری کرونا در آمریکا احتمال می‌رود که آمار روزانه مبتلایان به کووید-19 در این کشور به 100 هزار برسد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین