کد خبر: ۲۳۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: همزمان با تلاش مذبوحانه و غیرقانونی رژیم آمریکا برای تمدید محدودیت‌های تسلیحاتی ایران، ایالات متحده با آن سابقه طولانی راهزنی، یک «قایق حامل سلاح» کشف و ضبط می‌کند. چه تصادفی! حقه‌ای قابل انتظار، اما رنگ‌باخته و بی‌فایده.
ناطقان: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در توئیتی درباره ادعای بی اساس آمریکایی ها نوشت: « دقیقا همزمان با تلاش مذبوحانه و غیرقانونی رژیم آمریکا برای تمدید محدودیت‌های تسلیحاتی ایران، ایالات متحده - با آن سابقه طولانی راهزنی - یک «قایق حامل سلاح» کشف و ضبط می‌کند. چه تصادفی! حقه‌ای قابل انتظار، اما رنگ‌باخته و بی‌فایده.»

به گزارش فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین امروز (پنجشنبه) در واکنش به ادعای مقامات آمریکا مبنی بر توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن اظهار داشت: دروغگویی، اتهام زنی و نفرت پراکنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکا به ویژه در رژیم فعلی است و اظهارات وزیر خارجه "نفرت پراکن" آمریکا نیز نشات گرفته از همین رویکرد است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بی اساس خواندن این اتهام واهی افزود: آمریکایی ها که احساس می کنند برای ادامه محدودیت های تسلیحاتی کشورمان در صحنه بین المللی و شورای امنیت دستاوردی نداشته اند تلاش می کنند با اتهام زنی و دروغگویی بهانه هایی برای استمرار فشار حداکثری و پیشبرد اهداف خبیثانه خود فراهم کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین