کد خبر: ۲۳۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
روزنامه اسرائیلی هاآرتص:
در مارس ۲۰۱۹ بود که «آرگامان» رئیس شاباک جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است «نتانیاهو» نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.
ناطقان: در مارس ۲۰۱۹ بود که «آرگامان» رئیس شاباک جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

«نتانیاهو» نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.

گانتز اما با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته، رئیس موساد را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

یک سیاستمدار اسرائیلی به هاآرتص گفت حتی احتمال لو رفتن اطلاعات خصوصی گانتز در جریان هک شدن موبایل وی شدیداً نتانیاهو را نگران کرده است.

 نفتالی بنت نیز در زمانی که تصدی وزارت را برعهده داشت، گزارشی را درباره هک شدن موبایل گانتز توسط ایرانی‌ها و عواقب، آن از سوی مقام‌های امنیتی دریافت کرده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین