کد خبر: ۲۳۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: مادر باردار مبتلا به کرونا در اتاق عمل بیمارستان حضرت فاطمه(س) تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت و در نهایت نوزاد ۳ کیلوگرمی سالم به دنیا آمد.
ناطقان: حیدری اظهار داشت: مادر باردار مبتلا به کرونا در اتاق عمل بیمارستان حضرت فاطمه(س) تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت و در نهایت نوزاد ۳ کیلوگرمی سالم به دنیا آمد.

وی تصریح کرد: این خانم ۲۸ ساله میاندوآبی به تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی در میاندوآب علت تشخیص ابتلاء به ویروس کرونا در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان عباسی میاندوآب بستری و تحت مداوا بود که جهت فرایند زایمان به بخش جراحی بیمارستان حضرت فاطمه منتقل و بلافاصله با حضور به موقع تیم جراحی مستقر در بیمارستان تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت.

این مسوول با اشاره به اینکه پایان بارداری برای این مادر در ۳۸ هفته اعلام شد، تصریح کرد: زایمان توسط تیم زنان و زایمان بیمارستان حضرت فاطمه با موفقیت اجرا شد و نوزاد دختر سالم با وزن ۳ کیلوگرم بدنیا آمد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ادامه داد: نوزاد، اولین فرزند خانواده است و در بیمارستان حضرت فاطمه (س) در بخش اطفال تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد و حال عمومی نوزاد خوب است.

حیدری گفت: این مادر هم پس از زایمان در بیمارستان تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین