کد خبر: ۲۳۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال گفت: همه کشورها باید از مسابقات خود حمایت کنند تا هیچ رقابتی حتی با وجود کرونا لغو نشود.
ناطقان: «جیانی اینفانتینو»  رییس فیفا در خصوص شیوع کرونا و تاثیر آن بر فوتبال تصریح کرد: شرایطی که در حال حاضر داریم نشان داد که ما چقدر کوچک هستیم و نیاز به یک برنامه جامع جهانی داریم. به دنبال یک نقشه راه و برنامه بسیار خوب هستیم تا شرایط به حالت طبیعی خود برگردد. به دنبال درگیری با کسی نیستیم و با قدرت به کار خود ادامه داده و همچنان انگیزه خود را حفظ خواهیم کرد.

وی افزود: همه کشورها باید از مسابقات خود دفاع کنند و برنامه ما هم این است که هیچ رقابتی لغو نشود. بازیکنان قلب فوتبال و هواداران هم روح آن هستند. بازیکنان قهرمانان واقعی هستند و در چنین شرایطی باید از آن‌ها حمایت شود.

رییس فیفا ادامه داد: هیچکس به دلیل تعلیق فوتبال خوشحال نیست و ما به دنبال این هستیم که شرایط برای برگزاری همه رقابت‌ها حتی با وجود کرونا مهیا شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: فیفا ، رقابت ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین