کد خبر: ۲۳۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
عد از روند رو به رشد خیره کننده شاخص کل در هفته گذشته، گویا بازار وارد مرحله اصلاح شده است و تعداد نمادها با صف فروش در پیش گشایش امروز افزایش معناداری داشتند.
ناطقان:  امروز مورخه 21 تیرماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 647 نماد حدود 79 نماد با صف خرید و حدود 264 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند.

چرا شاخص بورس تهران باردیگر شش رقمی شد

چند خبر مهم 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

- یک مقام ارشد وزارت اقتصاد: سعی شده تا عرضه اولیه هر هفته وجود داشته باشد و قرار است، به ۲ عرضه اولیه در هفته برسیم. برنامه مفصلی برای بازار بورس داریم تا روند منطقی به خود بگیرد.

-مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس طی مصاحبه ای از شرط‌های پارلمان برای موافقت با عرضه دو ETF دولتی رونمایی کرده است. به گفته او هدف از این اقدام، واگذاری سهام جامانده‌های سهام عدالت است. او می‌گوید: اگر منابع دارا دوم و سوم منابع سهام عدالت باشد، مجلس جلوی عرضه را می‌گیرد. واکنش اولیه بورس به این طرح منفی بوده است.

-بورس املاک به‌عنوان پنجمین بورس ایران راه‌اندازی شد. بازاری به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان که قرار است بستر اصلی معاملات و سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات باشد تا دولت، نهادهای عمومی، بانک‌ها و بخش خصوصی بتوانند دارایی‌های خود را با سهولت بیشتری در این بازار داد و ستد کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: بورس ، گزارش ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین