کد خبر: ۲۳۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
چین قصد دارد از پروژه‌های تحقیقاتی و همکاری‌های بین المللی درمورد واکسن، کیت تست و داروهایی که به درمان کرونا کمک می‌کند، پشتیبانی کند.
ناطقان:  به نقل از شینهوا، چین قصد دارد از پروژه‌های تحقیقاتی و همکاری‌های بین المللی درمورد واکسن، کیت تست و داروهایی که به درمان کرونا کمک می‌کند، پشتیبانی کند.

وزارت علوم و فناوری این کشور یک راهنمای برنامه را منتشر کرده تا حداکثر ۳۷ پروژه بین المللی همکاری ضد کووید ۱۹ با تمرکز بر چهار جهت را به عهده بگیرد.

هدف از این کار تقویت همکاری‌های پژوهشی با کشورهای درگیر ویروس و سازمان‌های بین‌المللی مرتبط از طریق همکاری‌های نوآورانه در علم و فناوری بین‌المللی، به اشتراک گذاری داده‌‌های تحقیق و تجربه در زمینه مبارزه با بیماری همه گیر است.

این وزارتخانه گفت: در مجموع ۱۰۰ میلیون یوان (حدود ۱۴.۲۹ میلیون دلار آمریکا) از صندوق‌های ایالت به پروژه‌های واجد شرایط ارائه می‌شود و دوره اجرای پروژه پیشنهادی از دو سال فراتر نمی‌رود.

موسسات علاقمند می توانند از ۸ ژوئیه تا ۳۱ آگوست برنامه‌های خود را به طور آنلاین به وزارتخانه ارائه دهند.
منبع: فارس
برچسب ها: کمک ، چین ، ناطقان ، کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین