کد خبر: ۲۳۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
رئیس کمیته امداد وجود ۳۷۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد را یک ظرفیت بزرگ برای انجام اقدامات فرهنگی دانست و ادامه داد: حمایت کمیته امداد از دانش‌‎‌آموزان، در واقع سرمایه‌گزاری بلندمدت برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.
ناطقان: سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) با بیان اینکه کار فرهنگی اساس برنامه‌ها در کمیته امداد است، گفت: هماهنگی و هم‌افزایی در راستای ارائه خدمات حمایتی با رویکرد امداد فرهنگی و اشتغال به جامعه هدف این نهاد، از مهمترین اهداف تفاهم‌نامه با بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) است.

وی بر اهمیت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد و افزود: باید از همه امکانات امداد و بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) در جهت ارتقای روحیه مشارکت عمومی و افزایش اعتماد به نفس مددجویان بهره ببریم.

رئیس کمیته امداد وجود ۳۷۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد را یک ظرفیت بزرگ برای انجام اقدامات فرهنگی دانست و ادامه داد: انجام هزینه برای برنامه‌های فرهنگی دانش‌‎‌آموزان، در واقع سرمایه‌گزاری بلندمدت برای کشورمان است زیرا این کودکان و نوجوانان، آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

بختیاری به به موفقیت‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف علمی همچون فناوری نانو و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) به عنوان یک نهاد مردمی برآمده از اندیشه‌های انقلابی و جهادی، می‌تواند با اشتراک‌گذاری توان و امکانات خود در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق کمک کند و با ارائه خدمات داوطلبانه و مشاوره‌های فرهنگی، در کاهش نابرابری‌های اجتماعی موثر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیداحمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) نیز در این مراسم با بیان تاریخچه و گزارش عملکرد فعالیت‌های این نهاد، گفت: برنامه‌های پیشگیرانه بنیاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی متناسب با جامعه هدف کمیته امداد و با تاکید بر آموزش‌های فرهنگی تنظیم شده و در این زمینه بسته‌های آموزشی و محصولات فرهنگی مختلف تولید خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی بر همکاری این نهاد با دبیرخانه تشکل‌های جهادی در کمیته امداد تاکید کرد و افزود: براساس این تفاهم‌نامه در زمینه اجرای برنامه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی و همچنین ترویج فرهنگ خیر و احسان، با کمیته امداد تعامل داریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین