کد خبر: ۲۳۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشته، از زمان شیوع ویروس کرونا در شهر نیویورک، شمار افرادی که با گرسنگی مواجه بوده‌اند، دو برابر شده است.
ناطقان: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به وضعیت گرسنگی در شهر نیویورک آمریکا اشاره کرده است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، از زمان شروع ویروس کرونا در شهر نیویورک، شمار شهروندانی که امنیت غذایی نداشته‌اند، دو برابر شده و به حدود ۲ میلیون نفر رسیده‌اند.

نیویورک تایمز نوشته، مقامات برخی از نهادهای غیر سودآور در نیویورک، هدف نهادهای خود را تهیه و توزیع وعده‌های غذایی قرار داده‌اند. افرادی که برای این منظور در تلاشند، با تماس‌های تلفنی خواستار مبالغ اهدا شده هستند و کارکنانی را برای این منظور هدایت می‌کنند و در حال افزایش گروه‌هایی از داوطلبان هستند.

نیویورک تایمز همچنین نوشته، این افراد شامل تکنیسین‌های سینماها و کشیش‌های کلیساها هستند.

تعطیلی مشاغل در آمریکا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای دریافت بسته‌های کمکی را با افزایش شدیدی مواجه کرده است.

روزنامه «گاردین» در اواسط خرداد ماه گزارش داده بود طبق نتایج تحقیقات سازمان «فیدینگ آمریکا» در سال جاری میلادی، شمار افرادی که در کشور آمریکا قادر به تأمین مواد غذایی خانواده‌های خود نیستند رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

بر همین اساس، ۱۸ میلیون کودک (یک چهارم کودکان آمریکایی) در سال ۲۰۲۰ ممکن است نیاز به کمک غذایی پیدا کنند که نسبت به سال ۲۰۱۸ با ۶۳ درصد افزایش همراه است.

بر اساس این گزارش به طور کلی حدود ۵۴ میلیون نفر در سرتاسر آمریکا ممکن است بدون دریافت کمک با گرسنگی مواجه شوند. این در حالی است که این کشور حتی پیش از شیوع ویروس کرونا نیز با بحران عدم امنیت غذایی مواجه بوده و دستکم ۳۷ میلیون نفر دسترسی دائم به مواد غذایی نداشتند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین