کد خبر: ۲۳۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
مقامات دومین ایالت پرجمعیت استرالیا امروز (شنبه) ضمن اعلام یکی از بالاترین افزایش‌های روزانه خود در موارد ابتلا به کرونا، هشدار دادند که همزمان با آغاز اولین تعطیلات "آخر هفته" از قرنطینه شش هفته‌ای در مرکز این ایالت، افزایش شمار مبتلایان تداوم خواهد داشت.
ناطقان: ایالت ویکتوریا که دومین ایالت پرجمعیت استرالیا محسوب می‌شود، ۲۱۶ ابتلای جدید به کرونا را ثبت کرده است که نسبت به روز گذشته ۲۸۸ مورد کاهش یافته اما هنوز هم یکی از بزرگترین افزایش‌های روزانه در سراسر این کشور است.

نخستین وزیر ایالت ویکتوریای استرالیا اعلام کرده که شمار مبتلایان جدید همچنان در حال افزایش بوده و این وضعیت احتمالا تا ماه‌های پیش‌رو ادامه خواهد داشت.  

وی با بیان اینکه هیچکس نسبت به اعمال قرنطینه خوشحال نخواهد شد، اظهار داشت اما این استراتژی در صورتی که همه نقش خود را به خوبی ایفا کنند، موفقیت‌آمیز خواهد بود.

ایالت ویکتوریا که خانه یک چهارم از جمعیت ۲۵ میلیونی‌ استرالیا است، همچنین اولین ایالتی بوده که به تمام مردم به ویژه در ملبورن، مرکز این ایالت دستور استفاده از ماسک را صادر کرده است.

هفت ایالت و منطقه دیگر استرالیا که امروز تنها ۱۱ مورد ابتلا به کرونا را گزارش داده‌اند، مردم خود را از سفر به ایالت ویکتوریا منع کرده‌اند، چرا که انتقال کرونا از طریق مسافران از نگرانی‌های اصلی و عامل موج دوم کرونا در این کشور بوده است.

بنا بر گزارش رویترز، استرالیا با بستن مرزها و اعمال قرنطینه سراسری در ماه مارس، از تعداد زیاد تلفات کرونا نسبت به کشورهای دیگر جلوگیری کرده است. بر اساس آمارهای رسمی تاکنون حدود ۹۳۰۰ ابتلا و ۱۰۷ مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در استرالیا رخ داده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین