کد خبر: ۲۳۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت:‌ اخذ مالیات از صاحبان خانه های خالی در سه ماهه دوم سال 99 رسما عملیاتی خواهد شد.
ناطقان: به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت الله ترکی اعلام کرد: بیش از 20 درصد از خانه های خالی کشور با عدد حدود 500 هزار واحد برای استان تهران است که متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به منابع اطلاعات و برخی چالش های قانونی امکان دریافت مالیات از صاحبان این املاک میسور نبود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: با عملیاتی کردن قانون بودجه و اخذ مالیات از صاحبان خانه های خالی اجرای این قانون در سه ماهه دوم سال 99 رسما عملیاتی خواهد شد.

ترکی گفت: برای تحقق این مهم جلسات و اقداماتی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری ها به ویژه شهرداری تهران انجام شده و با توجه به اینکه نیمی از این مبلغ بعنوان مشوق قانونی به شهرداری ها باز می گردد انگیزه خوبی برای همکاری شهرداری ها برای اجرای این قانون ایجاد شده است.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین